Det lilla lila paketet


Idag fick jag ett litet lila paket hemskickat på posten, vad kan det vara i tro?

Överraskad var jag inte direkt eftersom jag väntade på att detta skulle komma:)
Ett apelsin halsband till min mamma som hon ska få i födelsedagspresent, ett barometerhalsband till mig så jag kan vara hattifnatt på heltid:3 och ett rosett halsband till Neo, lite försenat eftersom hon fyllde år i måndags men bättre sent än aldrig.


Nu har jag ytterligare ett fint smycke att lägga i mitt lilla smyckesskrin som jag haft sen jag var liten:3
Sen har jag varit på gengåvan idag med, dom hade fått in massa klänningar och sånt, fick nästan med mig en blå klänning med vita små prickar hem, men när jag skulle gå och prova den så såg jag hur äcklig den såg ut i armhålorna och i nacken, helt gul men den såg ny ut på utsidan, så det blev ingen affär för mig.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0