Göteborg

Nu är jag hemma från Göteborg, eller ahh, igår var jag hemma från göteborg men har inte hämtat min dator som jag lämnade i skolan förräns nu, i stort sett enda anledningen till att jag gick till skolan och för att jag och mamma ska till gengåvan i eftermiddag med:3

Det var väldigt roligt i Göteborg, vi besökte 2 olika skolor tillskärarakademien som jag tyckte verkade väldigt rolig eftersom det typ bara var sy och den andra som jag inte kommer ihåg vad den hette som inte verkade speciellt rolig, det var bara massa måla och jag är inte sådär jätte intressearad av sånt.
Det blev 3 besök på beyond retro på 2 dagar, tänkte köpa en klänning men den hade lite tråkig färg så den finck hänga kvar.
När jag kom hem igår så var jeg HELT slut, hade gått och gått och gått jag öppnade mitt paket jag hade fått på posten, hängde upp en hylla, flyttade på en fåtölj, hoppa in i duschen och var nära på att somna sen blev det sängen för mig.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0