Hej grupptrycks retards ni är dumma i huvet!

Folk som inte kan stå för vad dom tycker är nog det värsta jag vet.
Sånna som säger tex. Glass är så fruktansvärt äckligt, sen någon dag senare står man i en grupp och pratar om att glass är gott så håller bara den personen med fast man vet att han/hon tycker helt tvärt om.
Och jag känner tyvärr för många sånna personer.

Sen en annan sak.
Om man lägger upp en bild på typ sig själv någon stans så kommenterar någon, gud vad snygg, så är inte alls det personen som kommenterade snygg, men ändå säger folk det är du som är snygg eller något liknande.
Sen när man frågar dom varför dom skrev så säger dom " ahh men jag vill ju inte att han/hon ska bli ledsen" jag skulle nog tycka det var mer sårande om någon sa så till mig utan att mena det och att jag skulle få reda på det, jag skulle ju inte bli sårad av att någon bara sa tack, lixom jag förväntar mig inte att någon ska skriva, nej du är snygg tillbaka.
Jag skulle bara sagt tack och kanske något mer men jag skulle inte ljuga.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0