Jag läser inte bloggar i bloggtoppen...

För jag tycker dom är fantastiskt tråkiga, jag vill varken läsa om 15 åringa tjejer som får barn eller blonda tjejer med idomin på läpparna och om hur mycke dom handlat på gina (har inget emot gina), enda bloggen jag skulle kunna tänka mig att läsa på blogg toppen är Kenza vilket jag kanske gör varannan vecka eller mindre, hon har ju iaf inte idomin läppar och verkar ju ha ett liv.
Gillar mer sånna där bloggar med tjejer/killar med fina stilar som inte alla har.
Sånna tjejrer som handlar massa på seconhand, syr massa kläder själv och där hela gaderoben är fullproppad av vippiga kjolar/klänningar och poffiga underkjolar är det finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0