Klipp klipp klipp

Nu har jag nålat klart hela tyllkjolen + tittat på Partik 1,5 med mamma och pappa.

Jag funderar på att klippa mig, jag mår dåligt av att mitt hår bara hänger och ser tråkigt ut, jag håller ju på att spara ut så jag vill ju inte helst inte egentligen men ändå vill jag. Jag vill ju ha en ny frisyr.
Jag älskar lukten och kännslan när man kommer ut från frisören och är jätte nöjd med sin frisyr vilket jag har varit varenda gång ända sen jag började klippa mig hos Mini för typ 2 år sen:)
Och om man klipper sig lite emellan åt så känns det som det tar kortare tid för håret att växa ut.
Jag har ju iaf en lugg och två polisonger man kan göra något med.

Det blir nog klippning helt enkelt, jag står inte ut utan det. Men frågan är hur ska jag klippa mig?

Nu är det slut med funderingar för idag, är helt slut och nu vill jag sova.

Kommentarer
Postat av: linda

hade du tänkt något speciellt med håret? :)

2009-04-25 @ 11:44:11
URL: http://linds.bloggagratis.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0