Långfredag

Idag har jag rotat i gaderoberna i förrådet och hittat 2 klänningar:)
Sen plockade jag och pappa blåsippor, så åkte vi till mormor och jag fick ett påskägg, 4 små söta kycklingar, en liten söt låda vilket jag lagt min spets + lite andra små sysaker i och mormor fick en bukett med blåsippor:)
Resten av dagen har jag bara tagit det lungt suttit ute med råttan i solen och myst, sjukt skönt väder!

Imorgon bär det av till Udda, till Tors och hans familjs sommarstuga, då blir det påskfirande och sova i kall friggebod med en mysig varm Tor... Trevligare kan det ju inte bli, förutom om det inte skulle ha varit några skrikande barn där då dvs, huvudverks framkallande.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0