Lördag eftermiddag


Idag tog jag ut min råtta för första gången så den fick vara själv i buren, annars har jag bara suttit med den i gräset så har den fått spinga runt mig.
Iaf så har det hänt något med hennes öga (se bilden) det är lixom svullet, vi tror hon fått något i det men det ser jätte obehagligt ut, stackars råttisen.
Hon har legat i solen hela dagen och sovit och sett ut som hon tyckte det varit jätte skönt så det kanske inte är så farligt med ögat iaf.


Här i huset har även mitt fantastiska marsvin suttit hela dagen och har inte gått ut en enda gång typ x)


Imorse väckte min pappa mig kl halv 9 och vi sjöng för mamma, hon fick öppna sina paket och hon blev väldigt glad för allt och hon tyckte att apelsin halsbandet var väldigt fint.
Sen börjae jag sy om skjortan jag köpte på röda korset igår till en kjol (har tagit väldigt många och långa pauser för jag varit tvungen att göra andra saker emellan så den är fortfarande inte riktigt klar men inte långt kvar nu) :)

Lite senare så åkte jag och pappa till Maxi eller ahh som nu har det fantastiskt fula namnet Elins esplanad, vi köpte smörgåstårta och hämtade min storerors presenter eftersom han jobbade så kunde han inte överlämna dom sjölv till mammsevamsen hon fick iaf, typ märkes champoo och balsam och en väldigt bra typ hår mosse eller hur det nu stavas som hon önskat sig iaf.
Sen var jag innte i VARENDA klädaffär (inklusive mataffären) och letade efter vita strumpbyxor med fot på men det fanns fan inte, finns bara massa leggins men jag vill inte ha det, irriterade.
Eftersom det var såndär shopping helg i skövde så var mumin på maxi med(a) jag hade lust att gå fram och ta kort på den men jag är lite keptisk mot sånna där människor med dräkter, kan vara vilket drägg som helt iO.o

Nu ska jag iaf fortsätta med min kjol:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh! vilken fin liten råttis :) hoppas ögat går över!

2009-04-26 @ 14:26:00
URL: http://quietland.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0