Mer bussar tack.

Jag hatar onsdagar, eller en sak är bra, jag slutar 10.50 men det är det jag hatar med tisdagar samtidigt för jag kommer inte heeem O.o
Antingen får jag vänta fram till 16 på mamma och pappa, det känns ju jätte kul,
eller så får jag gå till Tor och sitta där helt själv och inte ha något att göra,
ibland väntar jag i skolan på att en kompis (som har en lektion mer än mig) ska sluta så går vi ner på stan och gör något, men det går ju inte häller varje onsdag.
Det finns en buss jag kan ta men då får jag sitta i över en timme nästan två och vänta vid travbanan där det åker bilar hela tiden så man kan inte lyssna på musik för man hör den inte, sjukt störande.

Iaf, jag lyckades missa bussen och självklart så går det inten förrän 09.11 och då är jag inne i stan vid typ 10.15 sen är jag på skolan ännu senare, känns ju inte riktigt värt att komma mindre än en halvtimme för att sen inte veta vad man ska göra eller ta vägenO.o

Aja, så är det väl att bo i Eggby, fint men det går inga bussar-.-'

Iaf, eftersom det inte blir någon skola för mig idag så ska jag försöka rensa min garderob och lägga ut lite saker på tradera och hoppas på att det blir sålt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0