Mvh. Latex Anita

Idag fick min mamma sig en riktig överraskning när hon gick in på sin mail.

Min mamma säljer massa saker på tradera som jag sagt några gånger, ochnu i helgen så var det någon som frågade om en gul regnkappa av typ lack/latex om inte hon kunde få fler bilder då den satt på någon för hon ville se hur kappan föll sa hon.
VI skickade bilder när jag hade på mig jackan och idag fick mamma ett väldigt förvånande mail tillbaka, det var en tant i 40 års åldern som skickade typ 15 bilder på sig i sina latex regnkappor, långbyxor då hon stog och putade med röven xD
Hahaha min mamma var helt förvånad och jag gapskratta när pappa berättade det för mig i bilen sen när vi var påväg hem xD

Det roliga var att min pappa sa innan vi skickade bilderna, "det kanske är något latex pervo du får på halsen nu" på skämt såklart, men enligt hennes bilder så verkade det inte som hon var intresserad av jackan eftersom det var ju klart och tydligt att hon inte skulle få på sig den, jackan var en 34a och hon var så mycke större än det x)

Detta gjorde min dag iaf.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0