Nationella.

Happ, då sitter man i källaren i skolan (enda stället det internetet inte är sjukt segt, fast det är fortfarande as segt) alla andra i klassen gör nationellea i engelska utom jag eftersom jag tagit bort engelska.
Jag tog tidiga bussen in så jag kunde passa på att ge Neo hennes paket på bussen, hon fick rosetthalsbandet + en sånndär bacon wonderbaun eller hur det nu stavas, hon önska de sig en sån så hon blev väldigt glad.
Sen efter nationella blir det design, måla och skynda sig som fan så man hinner klart med parafrasarbetet, har inte ens börjat måla min kub än.
Efter skolan ska Tor följa med mig ner på stan och köpa en sista present till min mamma (en eltandborste) som hon önskade sig, sen på kvällen ska jag hem och sy om min tyllkjol håller på att bli galen på den, den bara åker upp ibak och ner ifram hela tiden (den är lite stor).



Förövrigt var jag irionisk med att jag ville ha ett sånt där halsband med en räv på, skulle nog bli väldigt tungt för nacken för det första sen är ju det inte så trevligt att gå runt med ett rävhuvud runt halsen;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0