Picknick i parken

Idag har jag nästan blivit klar med mitt parafrasarbete, ska bara sätta ihop kuben och på något sätt fästa själva lampan och allt detdär i. Jag är inte nöjd x)

Efter skolan Stack jag och Linda ner på stan, jag beställde klipptid 5/5 min och Tors 1 års dag x).
Sen gick vi till willys köpte lite fika och satte oss och hade picknick i parken, riktigt mysigt bortsett från att det stog en alkis 10 meter från oss och pissade mot kyrkan och vi hörde hur det lät, inte speciellt trevligt. Efter det sprang vi runt lite i affärer och letade efter en tunn tröja till mig men jag hittade ingen, sen var det dags för linda att åka hem men då var det så praktiskt att Tor skulle ner till stan så vi mötte hans mamma och han införskaffade en hummel tröja som han fick av sin mamma.
Sen stack vi hem till Tor och till maxi, där hittade jag en tunn tröja äntligen.
Och så åkte jag hem 20.45 bussen, hjälpte mamma med traderasakerna hon hade sålt, försökte komma på hur lampan skulle fästasi min kub och sen färgade jag mitt hår.

Ganska så trevlig dag om jag får säga det:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0