Små grodor och stora fiskar

Efter skolan gick iaf jag och Tor ner på stan och köpte en eltandborste som min mamma ville ha i födelsedagspresent, efter att vi drivit runt håglöst på stan en stund så blev det glass och efter ett tag gick vi till röda korset sen blev det pizza på kvällen.
Nu har jag iaf kommit hem från Tor, eftersom han ska till sin farmor och farfar i Fagersta tidigt imorgon så kunde jag inte sova där..
Idag var egentligen en såndär dag som man borde vara kvar i stan och festa, grilla, mysa ahh vad man ny känner för.
Det är såntdär mysigt väder, inte speciellt kallt fast det var kväll, men jag åkte hem.
Förövrigt första dagen som jag gick till skolan UTAN jacka! det kändes riktigt härligt.

Imorgon ska jag ägna mig åt våriga saker, åka motorcykel med min far eller ahh åka med på motorcykel, vi ska iaf titta på grodor och stora fiskar vid hornborgasjön det har vi gjort varje vår sen jag var ytte pytte liten så det är något av en tradition nu för tiden om man säger så. Sen ska jag sy, har köpt en skjorta idag på röda koset som ska bli en vippig kjol om det blir som jag vill.
Och så fyller mamma år imorgon med så jag ska plocka en fin vårig bukett med blommor till henne och så ska hon få sina paket:) fotvård, apelsinhalsband, eltandborste och sen får hon säkert något mer.

Nu ska jag sy om min tyll kjol så jag inte tappar den.


Dagen i ära får det bli en Sommar/höst bild och sen förövrigt har jag fått ordning på designen på min blogg nu, äntligen!
Lite vårig sådär.


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0