Massa saker och ännu mindre t-shirtar

Eftersom jag inte har så mycke och göra och har för ont i nacken för att sova så får det bli en liten lista med bilder på vad jag funderar på att köpa när jag får pengar den 27:e
Egentligen behöver jag t-shirtar eller ahh, överdelar i största almänhet för det äger jag väldigt få av, jag har massa underdelar men jag har inget att ha till för jag har så få överdelar, men det är ju så fruktansvärt tråkigt att köpa för alla ser ju så fruktansvärt tråkiga ut nu, är det bara jag som tycker det? O.o




Elastiskt nitarmband:)
99 kr


Söta stayups med hjärtan (ska nog ta bort rosetterna om jag köper dom)
129 kr


Tufft halsband med pistol:)
59 kr


Söt liten ask :)
19 kr


Söta små knappar som ser ut som glassar.
9 kr/st

Sammanlagt blir allt 306 kr (utan glass knapparna inräknat för det beror ju på hur många man vill ha)
Allt hittar du här :)

Resten av helgen har tillbringats med vind besök, städa överallt, varenda låda har jag rensat sen åkta jag till Tor vid 9 som med hade städat sitt rum ännu mer än jag gjort, båda var trötta efter att vi städat så det blev myspys, film och glass hela kvällen och sen somnade vi sött vid 1-2 tiden med tv och alla lampor tända, vid 5 vaknade jag av att jag störde mig på det så jag var tvungen att gå upp och stänga av och släcka allt.
Sen åkte jag hem vid 7 (på kvällen) idag och då hjälpte jag min mamma lite med hennes saker på tradera:)
Nu ska jag försöka sova fast nacken är fruktansvärt ond.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0