London bilderna

Nu har jag fått London bilderna av min syster så här kommer en del av dom.



Jag, johanna och liten bit av min mamma.

Bigben

Bigben igen och en mås:D

Tycker det var snyggt med guldet runt om på urtavlan:)


Jag och mamma

Innan min kamera gick sönder. Förövrigt har jag lyckats laga den nu:)

På camden där det var ganska kallt och massa läskigt folk som vill locka in en på deras lager x)

Camden

Och när vi skulle fika satt det en liten hund utanför starbucks och min storasyster tyckte den var väldigt söt.

Rulltrappor! påväg tillbaka från camden:) Kristian på bilden

Den fantastiskt dyra karusellen, kostar typ 2000 svenska kr per person att åka.

Utanför slottet:)

Det satt typ folk lite här och där och målade på marken med KRITA så målade dom så jävla snygga saker, sen när dom var klara med målningen så satt dom bara där så fick folk kasta pengar till dom.
Men en tavla som denna måste ju ha tagit en hel dag, det är ju sjukt snyggt!

Här demostrerade dom, de hade flaggor med någon gubbe som såg ut som Günter x)

Undra varför det finns typ 10 telefon automater runt varje hörn i London. Överallt var det telefonautomater.

Bron

Sista kvällen var det fin solnedgång:)

Mammsen innan vi skulle ut och äta sista kvällen:)

Jag innan vi skulle ut och äta sista kvällen.

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder fast det finns typ fruktansvärt många fler.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0