-

Klockan är 01.21 och jag kan inte sova för jag bara nyser och hostar hela jävla tiden O.o så jag ägnar mig åt att knarka Zooey Deschanels band, sådär lagom segt, jag gillar henne hon spelar alltid så tuffa, säregna roller i alla filmer och ser hemskt bra ut med :3
Efter som jag förmodligen kommer få vara hemma från skolan imorgon om det inte händer ett mirakel att jag blir frisk helt plötsligt nu då, vilket jag tvivlar på kommer hända, så ska jag försöka släpa mig ut på en promenad eller nått jag behöver röra på mig och få lite luft så jag kan bli frisk någon gång.
Men nu ska jag försöka sova igen=)

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: haha, jag vet det är för mkt rosa! <3

2009-02-19 @ 11:31:26
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0