Frustrerad


4a inlägget idag, ojoj..
Okej nu är det så att jag är ganska så frustrerad/arg.. folk gör precis som dom vill men jag tycker bara, varför lägger folk upp halvnakna bilder på sig själva på bilddagboken, snyggast osv? jag förstår mig bara inte på det.. VARFÖR? är det för att dom vill ha bekräftelser på att dom är snygga eller vafan?? sånna som har killar förstår jag mig ännu mindre på som gör det, jag tyckr att sånt är sånt som han får se.. jag skulle inte vilja att Tor tryckte upp sin kuk med eller utan kallingar där hela sverige kan se det och jag vet att han inte vill att jag ska lägga ut sånt häller.. VÄX UPP säger jag bara, sånt fjortisbeteende klarar man sig utan!

Kommentarer
Postat av: Lindää

Minsann minsann, en del folk blir man verkligen inte klok på! Jag fattar heller inte varför, äckelpäckel säger jag, och det får innefatta allt om hur jag tycker. Sådetså, äckelpäckel! Minsann!

2009-02-02 @ 21:13:22
URL: http://linds.bloggagratis.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0