Punk, hu?


Idag frågade min pappa mig -Är du punkare eller?
han är typ den, jag vet inte 4-5 denna veckan som frågar mig det.
Vad ska man svara? Jag svara alltid typ, inte vet jag, jag är väl vad jag är eller något liknande sånt.
Jag tycker inte man bara kan vara någonting helt plötsligt, man är dig själv (de flesta), man är den man är och inte pga. hur man klär sig och ser ut, visst jag har kanske har kläder som en punkare, frisyr som en skinbird, musiksmak som en punkare men jag lyssnar inte bara på punk, jag är ganska öppensinnad när det gäller musik, jag kan lika gärna gilla en discolåt som en punk låt bara att det kanske inte händer lika ofta, men bara för det är jag ju inte en punkare.
Jag är trött på sånna frågor och jag är som jag är, jag är mig själv, jag klär mig i det jag gillar, tycker är snyggt och jag känner mig bekväm i, inget annat och så är det bara, jag försöker inte vara något som jag inte är och absolut inte för att folk ska tro något speciellt om mig för helt ärligt så struntar jag i vad folk tror om mig, det är helt oviktigt för mig, så om folk vill ogilla mig fr ur jag ser ut så varsågoda för jag bryr mig inte det minsta.
För jag är den jag är och ingen kan ändra på det och jag kommer inte ändra på det för att någon inte gillar det.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0