Skolan


Just nu sitter jag i skolan och väntar på dom andra medans dom har engelska.. fruktansvärt tråkigt måste jag säga..
Menmen gjorde iaf mitt samhällskunskapsprov förut som jag egentligen skulle gjort den 19 januari men.. bättre sent än aldrig x) det kändes iaf ganska bra, svarade nog på alla sen är det ju en annan sak om dom är rätt;P
Efter skolan blir det iaf ner till stan och köpa en ny töj och spets till kjolen sen ska jag se om jag kan sy klart den idag om jag nu orkar, är kanske mer sugen på att göra om skinnjackan men jag vet inte, något av det blir det iaf.
Imorgon ska jag iaf till stan med Alina, det ska bli kul, var ett tag sen jag träffade henne:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0