Trååkigt


Har ingenting att göra, bråkar med mamma och har almänt jättetråkigt, förstår inte varför jag åkte hem från Tor.
Menmen, imorgon blir det iaf gbg med Neo och då ska jag käka falafelrulle:FF ÄNTLIGEN:D har varit sugen på det länge, försökte göra hemma men det blev inte riktigt samma sak som det smakar på citykebab:3
Ska åka redan halv 8 imorgon eller halv 7 kanske det var, sak samma båda är tidigt och jobbigtO.o menmen vill man vara fin får man lida pin eller nått.. vet inte xD
Resten av lovet har iaf varit bra tycker jag:3
Fredag: Var kompledig från skolan för jag hade varit på versnissagen till våran utställning. Låg och sov hos Tor tills han kom hem och då gick vi ner på stan och kollade vattenpipa Sen åkte hem på kvällen.
Lördag: Var hemma, åkte till stan för att köpa en kortläsare till min kamera så jag kan andvända den när jag ska till London:)
Söndag: Var arg på folk som plockade dunet från fåglar när dom levde och åkte hem till Tor vid 5 tiden eller nått:3
Måndag:
Var hos Tor och gjorde typ inget, hans mormor kom dit och vi åt typ, kollade på film och sådär.. som vanigt typ:P
Tisdag: Fortfarande hos Tor, var nere på stan och han köpte en vattenpipa, som han fortfarande inte provat, uschusch x)
Onsdag:Varit hos Tor medans mina föräldrar varit på begravning.

Resten av lovet:
Torsdag: Göteborg med Neo och mammsarna:)
Fredag: Rida ut med Neo och sen gå upp på berget, grilla och åka pulka hela vägen ner (flera kilometer lång backe)
Lördag: Alla hjärtans dag, Tor kommer hit, jag ska göra pankakstårta för att han aldrig ätit det :)
Söndag: Tor fortfarande här och typ bara ta det lungt och vila tills skolan börjar igen:P

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0