.

Igår när jag och Tor var i Göteborg så var det några nazister/razister som stog och viftade med flaggor och delade ut blanketter typ, jag förstår inte att dom inte skämms, jag har svårt att föreställa mig att dom vill vi ska slakta judar och skit som dom gjorde i andra världskriget, jag tror bara inte på det.
Är det trevligt för någon att leva i en sådan miljö över huvud taget? det tycker inte jag, jag kan verkligen inte förstå bara hur dom kan med att stå och skylta med det på stan.
Det var kanske 6-8 st killar i 20-25 års åldern som stog där, alla hade rakade huven, bara en sån sak att alla hade rakade huven, ofta det spelar någon roll, det är ju bara så fruktansvärt fånigt så det är inte sant. J
Och jag kan bara inte tänka mig att dom vill ha det så som det var då, som andra världskriget. Jag har lust att sparka sönder huvet på dom asså för dom äcklar mig.
Min farfar var med i andra världskriget (han är död nu) och jag vet vad min pappa berättat för mig som hans pappa berättat för honom om ny nazister och skit, "om dom väl hade varit där skulle dom ändra uppfattning om hur dom vill ha det, ingen förstår hur det är bara genom att se på filmer, man måste uppleva det för att förstå det till fullo".
Något liknande det berättade min pappa för mig när vi pratade om det och jag tycker nog det låter ganska rimligt.
Tex som i Schindler's List, dom gör allt för att komma undan, gömmer sig men soldaterna hittar dom oavsett och skuter ihjäl dom som om det inte vore något, vem fan vill ha det så?
Oavsett om jag är typ så arisk som jag kan bli med blåa ögon och allt detdär så vill fan inte jag ha det så.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0