Bara för att jag inte vill vara lika tråkig som alla andra.


Jag har fantastiskt tråkigt.
Ingen uppdaterar din blogg, ingen lägger upp bilder på bilddagboken alla står som "inte vid datorn" på msn och alla i huset ligger och soverO.o
Har iaf bestämt mig för nu att jag ska spara ihop till en ny symaskin efter London, eftersom jag fick panik på att den inte gjorde som jag ville förut, det är hemskt fint och charmigt med gammla symaskiner men mer praktiskt med nya mordärna som man knappar in vad man vill ha för stygn och sådär, därför ska det sparas till en sån:)
Fast min mormor var så snäll och städade mitt rum igår så kommer jag nog få städa det imorgon igen eftersom jag har sytt och grejat nu så det ligger tyg och sånt över hela glovet.
Men nu ska jag lyssna på Håkan och försöka hitta på något att göra:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0