...............

Igår var jag ju i göteborg med Alina och jag köpte.

Ny jeansjacka
En kortärmad skjorta
300 nitar
Vanligt baslinne, svart.
Bh

:)
Och så var vi på beyond retro, det var trevligt, första gången jag var där i Göteborg, där jag köpte skjortan:)
Sen när vi kom tillbaka till Skövde så gick jag och Alina skilda världar igen, hon hem till Synnerby och jag hem till Tor där jag sov över tills idag och så kom mamma och pappa och hämtade mig vid 7 tiden och nu sitter jag här hemma.
Förövrigt, framflyttningen av klockan uppskattar vi INTE, fast det bara är en timme så känns det jobbigt i början, man blir trött senare och när man vaknar är man absolut inte pigg för man förlorat en timme. Menmen, man vänjer sig snart.
Imorgon blir det fira pappa dessutom, 55 år :3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0