flashback eller vad man ska säga.

Igår när jag och Tor gick till myrorna så hittade jag en jäkla massa söta saker, förstår inte varför jag aldrig köper det, tänker alltid "men jag kommer säkert inte andvända det" sen tänker jag alltid, fan varför köpte jag det inteO.o
det måste du sluta med Mathilda:P

Just nu sitter jag och glor in i min garderob och vill ha vår så jag kan andvända min fina klänning, en klänning med äpplen är inte så passande på vintern:P Förövrigt så sitter jag och hostar för jag råkade få en kallsup eller vad man säger av mitt te xD
så smidig är jag:)
Men nu ska jag nog fundera ut något mer att sy, är ledig imorgon så jag kan sitta och tänka på sånt kl 12 på natten;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0