Hemma hos bror


Nu har vi varit och käkat, det var trevligt och gott:)
Nu eftersom jag slutat skolan för dagen så sitter jag hemma hos min bror och lyssnar på musik och han stack precis ner till stan för att klippa sig så jag passar på att titta lite på olika sidor på internet och hittade domma söta örhängena, så fruktansvärt söta, funderar på att beställa men jag får se.
Idag är det iaf lite vår ute, ganska kallt men mysig sol iaf, konstigt att lite sol kan göra så mycke engentligen:3
Nu ska jag iaf titta på film och hoppas på att tor kommer hem lite tidigare eftersom dom har friluftsdag idag, som tur var så slapp vi det, för det är nog bland det tråkigaste jag vet x)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0