Lampor


Efter jag varit hos tandläkaren åkte jag och mamma till en 2hand affär och jag hitta denna söta lampan, eller ahh, lampfoten, skärmen var så ful så jag gav tillbaka den till affären ;D jag stog ett bra tag och valde mellan 3 olika men denna var nog finast ändå.
Jag tycker sånna här gammla lampor med massa saker på är så gulligt så jag skulle kunna fylla ett helt rum med sånna :3

Sen åkte vi till en sybehörs affär och ÄNTLIGEN så hittade jag min svarta spets som jag letat efter så fruktansvärt länge, och så köpte jag en dragkedja till klänningen jag håller på att sy med:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lampor är mysigt.

Jag är nyfiken på klänningen. Skulle med vilja sy, men jag är inte så bra på det. Fnys.

2009-03-23 @ 20:06:07
URL: http://linds.bloggagratis.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0