Ledigledigledig:)


Idag är jag asså ledig, det är skönt, slipper man både idrotten och samhällskunskapen, skönt eftersom min samhälls lärare inte verkar gilla mig pga. att jag berättade för han vad jag tyckte om blondinbella (inget bra) och starwars typ hans 2 favoritsaker här i världen eller nått verkar det som x)
Jag har iaf ägnat min ledighet till att baka muffin:) dom blev goda;D senare ska jag till Tor för jag börjar kl 08.00 imorgon för det är någon dum föreläsning i skolan och det går inga bussar så tidigt här hemifrån så jag kan vara inne till kl 8a så jag får sova hos Tor helt enkelt:)
Sen funderar jag på om jag kanske ska klippa av tyllkjolen lite på längden, bara någon cm och sätta på några små små vita rosetter på. Men får se hur jag gör med det:)
Nu ska jag iaf städa upp på mitt golv för det ligger tyg, tråd och nålar överallt och det är inte så skönt om man lyckas trampa på en av nålarna:/

Kommentarer
Postat av: Linda

Skön dröm du hade xD Julian av alla xD

Jag tror det skulle vara sött med små rosetter på! :)

Ska vi länka till varandras bloggar förresten? :DD

2009-03-02 @ 17:10:33

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0