Lite mer tankar

Egentligen borde inte jag klaga så mycke som jag gör.
Jag bor i ett stort hus.
Jag får hela mitt studiebidrag, varav 250 sätts in på spar konto, vilket betyder jag har lite extra pengar när jag behöver tex till London.
Jag har en bra familj, mamma, pappa, storebror och storasyster.
Jag har bra relation med mina syskon och med mina föräldrar bortsett från lite tonåringsbråk då och då med mamma och pappa, men det är ju normalt.
Mina föräldrar bryr dig om mig och villa att jag ska ha det så bra som möjligt.
Jag har en kille som jag älskar, som älskar mig tillbaks och gör allt för att jag ska må så bra som möjligt.
Jag har gott om kompisar som betyder mycke för mig.
Jag får göra nästan precis vad jag vill och mina föräldrar bryr sig lagom mycke om det jag gör, mamma är lite väl nyfiken ibland, men sånna är ju mammor.

Så egentligen borde jag inte klaga, vad otacksam man är.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0