Lotta är ganska så vis.

Jag kollade på Lotta på bråkmakargatan idag när hon flyttar upp på tant bergs vind och när hon ligger och ska sova säger hon "Jag är inte rädd för mörker, jag tycker bara det är så sogligt".
Det håller jag med om, det är alltid på kvällen man börjar tänka på saker som får en ledsen, iaf oftast.
Och det finns ju knappast något som piggar upp en, som på dagen är det färger och ljust utom på vintern då, depparårstiden typ mörkt hela dagen typ och bara vitt svart och gråttprecis som på natten, vinter är som om det är natt hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Lindää

Tony kom igen :) vi kollade på film och mös ännu mer :D närmre, fler pussar, mera kyssar och massa massa mys! iihihih

2009-03-10 @ 13:42:34
Postat av: Anonym

så nära som ligga på, typ :)

2009-03-10 @ 19:21:12

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0