Måste klaga av mig lite.

Eftersom det inte är någon som har lust att lyssna på mitt gnäll så skriver jag mitt gnäll här, brukar kännas bättre efter man har fått skriva det någon stans.
Jag måste säga att jag hatar, eller man kanske inte ska säga hatar, ogillar så jävla mycke saker, jag är så trött på alla, alla bara klagar (jag ska ju inte säga någon om det) men vissa är verkligen extrema, sånna som inte har något att klaga över, allt är bara så jävla skit åt helvete tråkigt!
Alla bara gnäller, tjatar, bråkar, skryter och är så jävla egoistiska så jag har lust att spy på dom som är det!
FY FAN VAD TRÖTT JAG ÄR PÅ ALLA.
DÖÖ!

Kommentarer
Postat av: Lindää

Vi kan bilda klubb Mathilda, jag är säker på att vi skulle få kul!

2009-03-02 @ 13:52:17

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0