Mindre trevlig dag.


Idag har det varit föreläsning i skolan med en tant som pratade om likabehandling och könsdiskriminerings skit, det var ganska jobbigt att lyssna på men ändå inte tråkigt om man säger så.
Man märkte typ hur mycke tjejer andvänds som varumärken bara för att sälja och för att folk ska uppmärksamma saker i reklam och liknande, hur billiga tjejer framstår i vissa fall dessutom.
Det gjorde en lite småarg, för jag vill fan inte bli betraktad som en jävla billig produkt som ska vara hemma och städa, laga mat och lyda mannen som inte ska göra ett jävla piss, i helvete häller!
Efter föreläsningen var det bild & form och sen gick jag hem till Tor innan samhällen för jag hade så ont i huvet och var almänt jätte trött, känner mig fruktansvärt utsliten och absolut inte utvilad efter helgen:/ kommer förmodligen inte gå till skolan imorgon om jag känner mig såhär.

Jag längtar efter vår med mysigt soliga dagar, mer träning, mer ork och mindre huvudverk!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0