Något förslag på namn till min lilla råtta?


Just nu sitter jag i sängen med min lilla råttis, han, vilket vi kommit fram till att det förmodligen är nu, eftersom dom inte kunde se det på djuraffären riktigt.
Han, som inte fått något namn än eftersom jag inte kommit på något har iaf redan hittat sitt favortistställe i min tröjficka och favoritsysselsättningen verkar vara att slicka på mina fingrar typ, det är sött:3

Imorgon åker jag förmodligen till Tor om jag orkar, får se. Vill sy en klännning av skjortan jag köpte men har inget tyg som är tillräckligt tunt för att vara överdel, men jag ska rota lite mer imorgon och se om jag hittar något.
Har iaf värsta iden med denna skjortan så jag hoppas det blir bra:)
Har fått en ny taklampa lampa idag med förövrigt, den lyser trevligt :)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0