Råttisråttisråttis:)


Idag har jag gått i skolan till 10.50 fast jag skulle prata med matteläraren och min mentor men det sket jag i för jag orkade inte vänta.
Sen gick jag och Linda och åt i matsalen det var FALAFEL:D
efter det gick vi direkt ner på stan, kollade lite i affärer och sen satte vi oss på ritas glassbar och käkade värsta glass grejset, det var gott:)
Efter det gick vi ner till station och jag lämnade av Linda vid hennes buss sen satt jag bara och väntade på att tor skulle komma till stan och underhålla mig. Så gick vi runt lite och sådär, sen gick vi hem till han och var jätte trötta så båda som na till kl 4 - halv 5 eller nått då min mamma ringde och skulle hämta mig, då åkte vi ner på stan igen och jag gick och beställde en råtta, en vit :)
Sen hämtade vi mammas glasögon och så käkade vi american pizza och sen hämtade vi min pappa vid tåget och nu sitter jag här och är arg över att alla jeansjackor är så korta och jävliga så nu har jag bestämt mig för att köpa en kill jacka istället för dom är iaf inte korta och jobbiga så Tor ska gå med mig och leta imorgon emot att jag bjuder han på sockerdricka och godis;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0