Skön dag


Igår kväll åkte jag till Tor och sov för att vara lite med han innan jag åker ikväll.
Sen var jag i skolan idag, inget speciellt hände, slutade 10.50 som alla andra onsdagar, då gick jag Linda, Lina och milda till Wallermans och käkade, trevligt och gott :)
Sen efter vi käkat gick jag direkt hem till Tor och nu sitter jag i hans säng och är jätte trött. Senare ska vi till kebabhouse så jag får käka innan jag åker iväg med tåget runt 19, då bär det av till Linköping för att bo i min systers lägenhet en natt och sen åka till någon stans som jag inte kommer ihåg vad det hette och gå på flygplanet och sen blir det hej London:) Fram tills 19 blir det bara mysmys:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0