Söndag.

Nu har vi kört hem Tor och den största delen av helgen har väl bestått av massa mys och barn film, mumin och pettson & findus is the shit;D och inatt slapp tor varken sova utan täcke eller utanför sängen eftersom jag har mycke större säng än han;D
Nu är jag hemskt trött och börjar fundera lite på vad jag ska ha med mig till London då jag upptäckte att jag faktiskt inte har NÅGRA hel svarta strumpbyxorO.o jag lyckas alltid få hål på dom och sådär så det är nog något jag måste inhandla faktiskt, ett helt lager kanske.
Imorgon blir det iaf skolan hoppas jag, är sjukt trött just nu och det brukar leda till migrän eller huvudverk dagen efter oftast :/ men förhoppningsvis inte denna gången:) för jag har då ingen lust att ligga hemma ännu mer än vad jag redan gjort nu.
Nu ska jag försöka mig på ett hemskt spel som man ska bygga ett nöjesfält igen, förstår mig inte riktigt på det så jag blir lite trött av det men det är lite kul faktiskt,
iaf bra underhållning medans jag väntar på att allrams julkalender ska laddas klart:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0