Täck tjuven.

Jag kom på en lite rolig sak nu när jag tänkte sova.
När jag och Tor sover tillsammans i hans 90 säng så brukar jag alltid ligga innerst mot väggen och då knuffar jag tydigen ut Tor så han knappt får någon plats.
Så bestämmde vi oss för när jag sov hos han igår att jag skulle få ligga ytterst så han slapp sova dåligt för att jag knuffar ut honom, sagt och gjort så sover jag ytterst men grejen är den att det är så kallt att ligga ytterst så istället för att knuffa på Tor så tog jag allt täcke så han knappt hade något alls största delen av natten och när han försökte dra tillbaka täcket som jag hade snott från honom så höll jag tydligen jätte hårt i det samtidigt som jag sov xD och jag tyckte ju förståss det var jätte mysigt att han låg så nära mig hela natten (var lite sådär halv medveten om saker när jag vaknade av att det var kallt och han höll om mig) jag tyckte ju det var jätte mysigt, tills jag fick veta på morgonen att han låg så nära för att få iaf lite täcke på sig.
Så frågan är ju, vilket är bäst, sova innerst och inte få något täcke men få plats eller sova ytterst och bli knuffad men få täcke;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0