Tisdag och fortfarande huvudverk

Jag har börjat få sjukt ont i huvet hela tiden, igen.
Jag vaknar på morgonen känner bara lite, tar en huvudverkstablett och så innan jag hinner komma utanför dörren och jag ska gå till bussen så har det hunnit bli så smärtsamt så jag verkligen inte orkar gå till skolan, jag fattar inte varför, jag vill gå till skolan men det går inte, kommer ju efter as mycke.
Och jävla skit sjukhuset gör ju ingenting, dom vill inte ge mig starkare tabletter bara för jag inte är 18, tycker jag låter helt sjukt, ändå har jag varit där minst 7 ggr pga samma sak, dom vet at mitt skolarbete och typ allt blir lidande på min jävla huvudverk men ändå gör dom inget åt det, dom säger sluta ät ipren men jag har inte ätit någon jävla ipren-.-'

Sen har jag samhällsprov idag, vilket jag förmodligen inte kommer göra eftersom jag inte kommer gå till skolan men jag vet inte ens vad det handlar om bara för jag varit sjukt så mycke, dels för jag hade influensa och sen huvudverk.
Inget går bra nu känns det som, jävla skit värld.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0