Wii framme i London:D


Ja nu är jag asså framme i London, eller jag har varit sen 11-12 imorse, vi gick direkt till hotellet som så fantastiskt underbart skönt låg PRECIS intill tunnelbanan var inte ens 10 meter ifrån, det var skönt.
Sen efter att vi varit inne och installerat oss på hotellet i ungefär en kvart så gick vi direkt ut på stan och käkade, sen gick vi på promenad och tittade i lite affärer, mötte upp min syster och så gick vi till DET STÖRSTA TOPSHOP JAG NÅGONSIN SETT! asså seriöst det var svinigt stort, 3 VÅNINGAR med tjejkläder och 1 med killkläder och asså våningarna var så stora så man tappa bort sig. Första våningen var typ lite blandat, andra våningen var blandat och bas kläder och tredje våningen var bara massa designkläder/skor och asså det var typ klänningarnas himmel, man ville köpa allt men det gick ju inte det var så mycke fint så man mådde illa.. menmen nog om det.
Sen gick vi och fikade och nu sitter jag på hotellet och vilar mina stackars fötter och ben, fruktansvärt trött eftersom ajg gick upp kl 4 imorse och inte sovit någonting eller vilat något sen dessO.o
Nu ska jag hoppa in i duschen:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0