00.39

Jag tycker det är så mycket typ ungdomar som går runt och typ säger att dom hatar gud, jesus och kyrkan.
Tycker det är ganska fånigt faktiskt, vad är det för mening med det? jag är inte troende på något sätt men asså, dom som vill tro på gud kan inte dom få göra det då. Och dom som "hatar en livsstil" eller vad man ska kalla det, kan ju med få göra det såklart"
Jag kan ju faktiskt med tycka att det är väldigt mycke tjatter om gud och jesus när folk gifter sig, begravningar, dop osv, men det är ju det kyrkan går ut på eller vad man ska säga, det är ju därför man gifter sig i kyrkan, begravning har man ju iof inget val eftersom det är ganska så knäppt att gräva ner sin döda släkting i trädgården precis som man gör med ens döda husdjur, dessutom olagligt.
Men dop, man behöver inte döpa sitt barn, och man behöver inte gifta sig i kyrkan, man behöver inte konfirmera sig.

Jag tror dessutom dom kommer tycka att det var ganska fånigt när dom väl blir äldre.

Kommentarer
Postat av: milda

Jag vet vad du menar. Håller verkligen med.

2009-05-10 @ 19:25:12
URL: http://detvankaste.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0