Diskarn


Just nu sitter jag hemma hos Tor vid deras köksbord medans han diskar allt det vi sölat ner i helgen, känns skönt att jag slipper hjälpa till;D

Runt 16 så är min helg över hos korven, då ska jag åka hem och städa mitt rum eftersom jag lämnade det inte så vackert i fredags morse och så ska jag plocka iordning lite inför skolan imorgon med, har ett samhälls arbetesak som ska redovisas, hatar att redovisa, uschuschusch.

Iaf såhar det varit en trevlig helg, i fredags grillade vi ute jag och Tor och så var vi lite på stan och så och igår var vi i GÖteborg och sprang runt i affärer, idag har vi bara latat oss än så länge;D

Har fortfarande inte köpt en ett års present till Tor, kanske kan springa ner en stund på stan sen med honom och se om vi hittar något:)

Nu ska jag titta på när korven diskar;D

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0