Djävuls råttan!

Från klockan typ 3 på natten till att man vaknar håller min råtta på och gnager på bur gallret som en jävla galning, det skallrar och låter som fan så man inte kan sova, min natt har inte varit skön kan jag tala om, USCH!
kl halv 5 blev jag så arg på det så jag fick nog och ställde ut buren i hallen.
Vanligtvis brukar hon inte vara så brutal utan bara gnaga lite sådär så det går sova.
Gjorde så jag fick huvudverk och försov mig, ja djävulsråttan kan man nog kalla henne idag.
Iof gjorde det inte något att jag försov mig eftersom jag inte börjar förrän 10.15 idag så jag har möjlighet att ta sovmorgon men brukar inte låta bli för det blir så stressigt mellan skolan och bussen. Menmen.
Nu ska jag sova bort min huvudverk i en och en halv timme.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0