Tror jag skulle behöva ett STORTSTORTSTORT förråd med strumpbyxor!

Som jag sagt förut, jag vet inte hur många strumpbyxor jag får köpa in varje år, känns som det enda jag gör ar att köpa strumpbyxor, mina går bara sönder hela tiden.

Jag har strumpbyxor men det ena paret är för tjockt, det andra har ränder på sig, ett par har ett randigt ben och det andra benet är svart och ett annat par är knallblå som jag inte vill andvända.
Jag köpte strumpbyxor när jag var i London men dom gick sönder helt idag så dom går inte andvända mer, dom var perfekta!
Måste införskaffa mig detdär lagret med alla färger snart asså.
Imorgon när jag slutat ska jag gå direkt till stan och köpa mig ett par, vita och svarta!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0