Torsdag

Nu har jag slutat min första och enda lektion för dagen, eller ahh, för 40 min sen ungefär då..
Idag har vi fått öva på 2 gammla nationella prov eftersom det är nationella för a kursen den 13 och 19 maj.
Jag kunde typ inget, känns inte som jag kommer klara dom här proven, iaf inte det utan miniräknare eftersom jag är sämst på huvudräkning..

Kl 4 kommer min mamma och hämtar mig hos Tor, då ska vi till gengåvan och sen på någon annan loppis eller vad det nu var, det ska iaf bli kul:)

Nu ska jag försöka hitta fina skor någon stans på internet, jag behöver nya, som inte är gjorda av tyg och inte läcker in om det är lite blött ute, kan vara bra om det blir en såndär svensk sommar som det brukar bli.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha håller med dig!

Allt bra med dig? :)

2009-05-07 @ 16:42:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar!

Trackback
RSS 2.0